Pagina's

zaterdag 19 juli 2014

REVIEW: Intuition scheerset


Ik had nodig een nieuw scheerapparaatje nodig, dus toen ik deze set voor € 9,99 kon scoren besloot ik dat meteen te doen. Normaal gesproken gebruikte ik altijd mesjes van Venus, maar ik dacht laat ik eens een gok wagen en een Wilkinson setje uitproberen! Lees hier wat ik ervan vond.





Op het eerste gezicht vind ik de verpakking heel leuk. Op de een of andere manier ziet dit apparaatje er heel futuristisch uit. Heel smooth als je het mij vraagt. Het apparaatje zit netjes in het plastic en het groene kleurtje vind ik ook erg leuk, dus wat het uiterlijk van dit product betreft ben ik tevreden.



En dan nu de grote vraag: hoe bevalt de werking? Nou, daar kan ik heel kort en duidelijk over zijn: prima. Ik vind het fijn dat dit apparaatje een zacht laagje op mijn huid achter laat, zodat ik mezelf minder snel kan snijden. Het scheren gaat hierdoor erg gemakkelijk en snel. Helemaal top dus!

Pluspunten:
- Verpakking
- Werking
- Vermindert de kans op wondjes

Minpunten:
- Prijs losse mesjes

Ik heb dit apparaatje met drie mesjes voor een topprijs kunnen kopen, maar normaal gesproken ben je wel wat meer kwijt. Het apparaatje kost los € 10,25 en de mesjes kosten € 11,99 voor vier mesjes. Toch kan ik je dit apparaatje wel aanraden als je een droge of gevoelige huid hebt. En trouwens, de meeste scheerapparaten en mesjes zijn vrij prijzig, dus je bent sowieso best wat kwijt! :)

Heb jij Wilkinson Intuition al eens geprobeerd?

5 opmerkingen:

  1. Deze gebruik ik al jaren :) Echt een fijn systeem!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt enorm goed! Zelf gebruik ik ook altijd Venus, maar volgens mij zijn deze mesjes zelfs goedkoper!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit ik gebruik altijd een heel goedkoop wegwerp mesje x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt erg goed! Ik moet eigenlijk ook even een keer zo'n scheermesje halen, heb nu steeds wegwerp mesjes maar die zijn niet altijd goed x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze ziet er fijn uit! Bij Venus zijn de mesjes ook zo duur.. irritant! Want die wegwerp dingen werken bij mij gewoon niet!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!