Pagina's

vrijdag 11 juli 2014

WEEKLY FITPOST #11


Iedere week schrijf ik een fitpost om jullie, maar ook mijzelf gemotiveerd te houden! Voor iedereen die sportiever, slanker of fitter wil worden verzamel ik inspirerende foto's en tips. Zo raak je extra gemotiveerd en gaat het je vast nog beter lukken om je doel te bereiken!






FIT-TIP: Wil je graag thuis work-outs gaan doen maar weet je niet zo goed waar je moet beginnen? Ga dan op zoek naar work-out videos op YouTube. Er staan ontelbaar veel goede filmpjes die ervoor zullen zorgen dat je flink gaat zweten. Zo zul je zien dat je echt geen abonnement op de sportschool nodig hebt om fit te worden! 

Waar haal jij inspiratie vandaan voor je work-outs?

5 opmerkingen:

  1. Zo fijn zulke inspiratie plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne inspiratie weer <3 Ik ga zo een rondje hardlopen, zodat ik hopelijk ook weer een stap dichter bij mijn droom lichaam kom!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit werkt inderdaad behoorlijk motiverend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne inspiratie. Ik heb net een workoutje gedaan en dat voelt zo heerlijk. Ik doe het ook vaak via filmpjes van Youtube en dat werkt net zo goed voor me!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!