Pagina's

zondag 10 augustus 2014

INSPIRATION: The perfect home


Goedemorgen meiden! Jullie hebben waarschijnlijk een lekkere rustige zondag vandaag, terwijl ik vanmiddag sta te feesten op Latin Village in Spaarnwoude! Toch heb ik een heerlijk rustig artikel voor vandaag, want ik heb wat inspiratie opgedaan. Ik vraag mij vaak af hoe ik mijn huis zou willen inrichten zodra ik op mijzelf ga wonen. Ik wil het wit en strak, maar toch lekker knus en gezellig. Gelukkig zitten mijn vriend en ik wel een beetje op één lijn wat interieur betreft dus ik denk niet dat dat een probleem zal worden. Om een beetje een beeld te geven van wat ik mooi zou vinden én om jullie te inspireren heb ik wat foto's opgezocht. Enjoy!








Hoe zou jij je huis het liefst inrichten of hoe heb je dat al gedaan?

1 opmerking:

  1. Mooi, mooi, mooi,... in dat soort interieurs kan ik mezelf ook wel terugvinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!