Pagina's

maandag 11 augustus 2014

MONDAY LOVE: Like candlelights


Het is heel cliché, maar kaarslicht is romantisch. Het creëert een sfeer die ervoor zorgt dat mensen zich op hun gemak voelen en emotioneler worden. Daarnaast kan kaarslicht een ruimte ook heel gezellig maken en dat is eigenlijk de voornaamste reden waarom ik er zo van hou! Ik heb sinds ik mijn kamer verbouwd heb veel meer interesse gekregen in kleine details die mijn kamer afmaken. Toen ik bij een vriendin thuis was en op haar kamer allerlei kaarsjes zag branden wist ik wat mij te doen stond: dat moest mijn kamer ook hebben!



Ik ben de volgende dag direct naar de Action gegaan, want daar schenen ze hele leuke kaarsenhouders en kaarsen te hebben. Ik kon haast niet kiezen wat ik zou kopen, aangezien mijn kamer nogal klein is en ik dus niet met teveel spullen thuis kon komen. Uiteindelijk heb ik dit schattige 'Love' theelichthoudertje gekocht en twee soorten geurkaarsen om erin te doen. Ondertussen heb ik ook al een andere kaarsenhouder op mijn nachtkastje staan. Vooral de theelichtjes met geur vind ik heerlijk. Ze blijven uren branden en laten een heerlijke geur achter in mijn kamer. I love it!

Ben jij ook zo gek van (geur)kaarsen?

2 opmerkingen:

  1. Geurkaarsen zijn echt mijn guilty pleasure! Wat heb jij trouwens een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen via bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog.
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!