Pagina's

donderdag 18 september 2014

NEW: Time to travel the world


Ik ben zo trots op mijn laatste aankoop en ik ga jullie vandaag vertellen waarom! Ik had al een tijdje geen horloge meer om en ik vond dat het tijd werd om een nieuw exemplaar aan te schaffen. Het was even twijfelen of ik voor een dure en tijdloze zou gaan, of voor een goedkoper horloge dat ik als accessoire kon gaan dragen. Uiteindelijk zag ik deze mooie op Ebay en was ik meteen verkocht!




Ik heb al veel complimentjes gekregen over dit nieuwe horloge en dat is natuurlijk altijd heel leuk. Maar vooral wanneer hij je maar € 1,43 heeft gekost! Say what?? Ja, echt waar. Ik heb deze beauty op Ebay besteld voor maar $1,89 wat neerkomt op € 1,43. Geen geld, toch? Je kunt hem hier bestellen als je wilt. Hij is ook verkrijgbaar met een wit of bruin bandje!

Wat vind je van mijn nieuwe horloge?

8 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!