Pagina's

zondag 14 september 2014

REVIEW: ELF Shimmering Facial Whip



Afgelopen woensdag liet ik jullie mijn bestelling van ELF zien. Op verzoek review ik vandaag dan uiteindelijk de highlighter die ik onder andere heb besteld. Het is de Shimmering Facial Whip 1205 Lilac Petal. Een vrij klein product, dat toch een behoorlijk grote verrassing in petto heeft. Lees maar snel verder!




Zoals jullie al konden lezen heeft deze highlighter mij maar € 1,00 gekost. Voor dat geld verwachtte ik eigenlijk dat het ook niet zoveel voor zou stellen. Toch vond ik het wel het proberen waard, dus zodra ik mijn pakketje open had gemaakt wilde ik hem meteen testen!



Op de foto's hierboven zie je dat deze highlighter echt een beetje roze/oranje van kleur is. Dat vind ik zelf heel mooi, aangezien dat voor een gezonde blos op je jukbeenderen zorgt. Toch moet je wel even de tijd nemen om deze highlighter aan te brengen, want zoals je kunt zien op de tweede foto, smeert hij niet heel snel uit. 


En zo ziet het eruit als je deze highlighter wel goed hebt uitgesmeerd! Mooi, toch? Op je gezicht zie je die glimmertjes trouwens niet zo overduidelijk als hier hoor, maar voor de foto's heb ik wat extra op mijn hand gedaan. Ik raad je aan om dit product aan te brengen nadat je je foundation hebt aangebracht en vóór je je gezicht gaat poederen. Op die manier kun je hem het mooiste in je make-up verwerken. Breng niet teveel op je jukbeenderen aan en smeer het vooral goed uit. Dan zul je zien dat deze hightlighter echt een fijne euroknaller is! Ik vind het vooral mooi dat hij naast highlighter ook dient als een subtiele, roze blush. Wat mij betreft was hij mijn euro helemaal waard en ik ga hem zeker vaker bestellen!

Heb jij één van de vijf Shimmering Facial Whips van ELF al geprobeerd?

11 opmerkingen:

  1. Klinkt goed en het effect is ook erg mooi, lekker subtiel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een apart maar toch fijn product lijk het me

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de pink lemonade, echt een leuk product en zo goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, ziet er wel fijn uit! En ook nog eens goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne review ! Ik heb dit product ook en ben er ook blij mee :) Deze kleur is ook echt prachtig ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne review! Ik ben hier heel benieuwd naar :) xo keysofanouk.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is inderdaad heel erg mooi, goede review! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oeh wat een mooie! ik heb nu die van hema maar ik geloof dat ze die niet meer verkopen. dit zou een mooie vervanger zijn! groetjes Bertine, www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij ziet er goed uit, was al erg benieuwd naar dit product!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Naar deze was ik al een tijdje benieuwd :) Ziet er fijn uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!