Pagina's

maandag 6 oktober 2014

MONDAY LOVE: Donna Luisa op Pinterest!


Goedemorgen meiden! Het is weer maandag vandaag en dat betekent dat het tijd is voor een nieuwe Monday Love. Afgelopen week heb ik een Pinterest account aangemaakt voor mijn blog. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om jullie via dit kanaal te blijven inspireren met mooie foto's. Mijn Pinterest borden zullen namelijk aansluiten op de artikelen die ik schrijf. Ik heb al verschillende borden aangemaakt en ik zal hier actief mee verder gaan! Misschien had je het al gezien en anders zou ik zeggen neem gerust een kijkje en volg me als je wil! Fijne dag vandaag!




Heb jij ook een Pinterest account voor je blog? Laat hem hier dan even achter!

P.s. zou jij mij willen helpen met een schoolopdracht door deze enquête voor mij in te vullen? Ik zou je enorm dankbaar zijn! Als de afbeeldingen het niet direct doen moet je ze even openen in een nieuw tabblad, dan kan je ze wel zien!

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik heb het ook dacht ik maar gebruik het nooit heb mij er nog niet helemaal in verdiept x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik heb zelf alleen geen pinterest

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk :)
    Zelf heb ik pinterest gehad maar ik merkte dat ik er niets mee deed en het eigenlijk niet echt snapte. Ik sla leuke foto's wel gewoon op in mijn telefoon haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Ik heb zelf ook geen pinterest, misschien moet ik het maar een keer aanmaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik gebruik eerlijk gezegd nooit Pinterest haha, moet er maar weer eens op gaan kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pinterest is echt een van mijn addictions!
    Je kunt hem hier vinden!

    xxx Creativenails4fun

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!