Pagina's

zaterdag 1 november 2014

BEAUTY: Budget beautywishlist


Van beauty producten krijg ik nooit genoeg en al helemaal niet als deze goed betaalbaar zijn! Voor vandaag heb ik mijn budget beautywishlist van dit moment samengesteld. Sommige producten zijn nieuw, andere bestaan al een tijdje. Hoe dan ook, deze items ben ik zeker nog van plan om te gaan kopen binnenkort! Lees verder voor de omschrijvingen en prijzen van deze producten.


Essence Long Lasting Lipstick 09 Wear Berries € 2,39
Essence Quatro Eyeshadow 15 Most Wanted € 2,99
L'Oreal Elvital conditioner € 1,99 bij Action
Catrice Luxury Lacquers Million Brilliance 03 Let's get lost in Vegas € 3,59
H&M haarclip € 6,99
H&M Too Faced dupe blush € 4,99

Welke budget beauty items heb jij nog op je verlanglijstje staan?

6 opmerkingen:

  1. Ik wil nog graag het oogschaduw palette van de Action gaan aanschaffen en verder heb ik voor nu eigenlijk geen wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooei wishlist, die blush zou ik wel willen hebben <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne wishlist! Dat je er maar veel van mag bezitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave wishlist, alle items zijn leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook heel graag de blush van de H&M hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!