Pagina's

dinsdag 25 november 2014

SHOPLOG: Action


Eens in de zoveel tijd ga ik even naar de Action om te zien wat er voor leuke, nieuwe dingen te koop zijn. Zo was ik laatst dus weer even langs gegaan en ik heb natuurlijk weer wat dingen gekocht. Kijk je mee naar mijn aankoopjes?



Ik kocht op aanraden van een mede-blogger deze twee lippenstiften van Max & More voor maar € 0,89. Ik ging voor de kleuren Maroccan Rose en Very Berry. Benieuwd naar deze lippenstiften? Houd mijn blog dan in de gaten, want morgen komt er een review over deze twee online!


Ook zag ik dit lakje liggen van Sally Hansen wat maar € 0,99 cent kostte. Die kon ik natuurlijk niet laten liggen met de feestdagen in het vooruitzicht. Het lakje is trouwens niet zo rood als hij in het potje lijkt. Eigenlijk is het gewoon een mooie topcoat die witte en rode stipjes en streepjes op je nagels achter laat. En glitters natuurlijk! Een leuke budget aankoop, maar hij blijft niet heel lang erg mooi zitten helaas.


Iets wat wij als vrouwen helaas regelmatig nodig hebben, maar wat dus helemaal niet duur hoeft te zijn. Ik kocht dit doosje tampons voor € 0,89 cent. Super goedkoop dus! Dit is dan ook wel een aanrader voor zover je tampons kunt aanraden hihi.



Ik heb jullie laatst verteld over mijn plank met beauty producten die overvol is. Nou, daar valt dus nog weleens iets van af. En toen dat laatst gebeurde was mijn leuke kaarsenhouder gesneuveld. Ik moest dus ook even langs de afdeling met kaarsen en kaarsenhouders toen ik in de Action was, want er moest en zou een nieuwe komen! Ik heb gekozen voor deze vrolijke variant en hij kostte maar € 0,99 cent.


En dan komen we bij de 'duurste' aankoop van het rijtje, mijn nieuwe dienblad. Deze kostte namelijk € 1,49. Wat een geld! Haha. Ik had al een heel leuk dienblad op mijn nachtkastje staan, maar die was eigenlijk net te groot. Deze is een stuk kleiner, waardoor ik wat meer ruimte over heb. Ik heb er een andere kaarsenhouder op gezet die ik al had en een foto van Jeroen en mij. Leuk, toch?

Wat vind je van mijn aankoopjes?

9 opmerkingen:

  1. Wow 1.49 je duurste aankopen kan je na gaan hoe budgetproof de Action is, leuke aankopen heb je gedaan x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie items. Ik ben erg benieuwd naar de lipsticks, zo te zien lekker opvallende kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook heeeel snel weer naar de Action!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aankopen heb je gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankoopjes! De Action blijft een leuke winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb laatst ook een mooi sally hansen lakje gescoord! Ik vind het dienblad heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!