Pagina's

donderdag 4 december 2014

LIFESTYLE: Heerlijke waxmelts


Aan iedereen die ook maar een béétje gek is op geurkaarsen hoef ik niet te vertellen wat wax melts zijn. Maar als je nog niet zo bekend bent op dit gebied leg ik je natuurlijk graag even uit wat dit zijn. Wax melts zijn kleine geurblokjes die van was worden gemaakt. Wanneer je er eentje op een geurbrander legt en eronder een waxinelichtje plaatst gaat de was smelten en komt de geur vrij. Van de webshop Waxzaken mocht ik vijf geuren testen en ik ga jullie vandaag vertellen wat ik daar van vond!



Zoals je op de foto's kunt zien heb ik vijf verschillende geuren wax melts ontvangen. Snuggles, Calvin Klein One, Drop, Vera Wang Princess en Kerstbomen Bos. Allemaal totaal verschillende geuren, dus ik kon lekker gaan proberen wat ik fijn vond! De wax melts zitten allemaal verpakt in een eigen cupje, die je gemakkelijk kunt opbergen. Dit is wel fijn, want zo komen de geuren niet bij elkaar terecht. Daarnaast wip je ze zo uit het cupje, dus het is ook helemaal niet lastig! Iedere wax melt gaat trouwens zo'n 6 tot 8 uur mee dus dat is best lang. Je kunt ze dus gemakkelijk twee tot drie keer opnieuw gebruiken. Maar dan nu mijn mening over de wax melts.

Snuggles: Een hele lekkere geur die me een beetje doet denken aan het wasmiddel van Robijn. Als je deze alleen in je slaapkamer wil branden dan is de geur wel erg sterk. Het is dus verstandiger om de deuren in je huis lekker open te laten, want deze melt heeft de kracht om je hele huis lekker te laten ruiken!

Calvin Klein - One: Misschien ken je deze parfum wel en dan weet je dat hij erg lekker ruikt. De geur van de wax melt komt heel goed in de buurt en ruikt ook erg lekker. Hij is iets minder sterk dan Snuggles en voor mijn gevoel gaat hij iets minder lang mee. Toch is het een hele fijne wax melt!

Drop: Aangezien ik zelf helemaal geen dropliefhebber ben heb ik een vriendin gevraagd om deze voor mij te testen. Ik ben natuurlijk even langs gegaan om te ruiken en ik was totaal verbaasd. Deze wax melt ruikt namelijk wel naar drop, maar niet op de 'vieze' manier als ik had verwacht. Achteraf had ik hem net zo goed zelf thuis kunnen opbranden, maar ja haha.

Vera Wang - Princess: Ik kende de parfum hiervan eigenlijk nog niet, maar wat een heerlijke geur! Ik moet zeggen dat ik het van deze echt heel jammer vond dat hij op een gegeven moment op was, want de geur hiervan zou ik nog wel een paar dagen willen ruiken!

Kerstbomen Bos: Sommige mensen houden van die geur van dennenbomen, maar ik vind het eigenlijk niet zo'n super fijne geur. Wel ben ik gek van de Kerst, dus deze wax melt sprak mij evengoed erg aan. Toen ik het cupje even openmaakte rook ik eigenlijk helemaal geen Kerstbomen geur en ook bij het branden bleef deze geur weg. Wel rook ik een lekkere zoete geur die mij op de ene of andere manier toch aan Kerstmis deed denken. Ik weet niet wat het precies is, maar ik ben om!



Als je nieuwsgierig bent geworden kun je op de website van Waxzaken wat lekkere wax melts uitzoeken. Er is echt ontzettend veel keuze, dus als de geuren die ik getest heb je niet aanspreken weet ik zeker dat je andere geuren tegen komt die je wel lekker gaat vinden! Ik had zelf toevallig al een geurbrander in huis, maar die kun je ook in de webshop kopen. En de wax melts kosten trouwens maar € 0,60 cent per stuk. (P.s. er zijn ook pakketjes te koop, leuk voor de feestdagen!)

Welke geuren wax melts brand jij het liefst?

4 opmerkingen:

  1. Ik ben echt dol op alles wat met waxmelts te maken heeft, just love it. Snuggles heb ik ook, maar dan van een ander merk, zo ontzettend lekker die geur <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh deze geuren lijken me wel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben wel bekend met Waxmelts en de lekkere geuren maar de producten van die website ken ik nog niet x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!