Pagina's

zaterdag 7 maart 2015

BEAUTY: Review Maybelline The Rocket Volume mascara


Tijd voor een nieuwe review vandaag en dit keer eentje van een mascara! Ik vind het testen van een nieuwe mascara altijd best wel spannend, aangezien een mascara heel goed kan bevallen maar ook enorm tegen kan vallen. Dat is dan ook de reden dat ik wel voorzichtig ben met het kopen van een andere mascara dan ik gewend ben. Deze nieuwe mascara van Maybelline kreeg ik op mijn werk om uit te proberen en ik ga jullie vandaag vertellen wat ik ervan vind!



"De explosieve mascara die jouw wimpers lanceert! In één beweging een explosief volume en perfecte separatie, zonder klontjes!"

Oké, als ik dit lees heb ik wel meteen het idee dat ik dé perfecte mascara in mijn handen heb. Als het maar één beweging kost om 'explosief volume' op mijn wimpers te krijgen, ben ik verkocht! De reden die Maybelline geeft voor het succes van deze mascara is het feit dat het borsteltje supersonisch is en de wimpers perfect separeert. Laten we de mascara eens gaan bekijken.



Zoals je kunt zien heb ik de waterproof variant gekregen. Normaal gesproken ben ik niet zo van waterproof mascara, omdat ik deze vaak slecht van mijn wimpers krijg. Het borsteltje vind ik trouwens heel subtiel. Het beeld dat ik bij 'supersonisch' kreeg is totaal niet hetzelfde als bovenstaande foto, maar dat kan aan mij liggen haha. De huls van deze mascara vind ik trouwens wel heel goed passen bij de naam. Hij ziet er namelijk inderdaad 'raket-achtig' uit. Leuk bedacht!


Het borsteltje is erg fijn en verdeelt de mascara goed over mijn wimpers. Ook blijven mijn wimpers goed uit elkaar en geeft de mascara inderdaad geen klontjes! Ik vind het effect dat deze mascara op mijn wimpers veroorzaakt indrukwekkend. Zoals je op de foto kunt zien zijn mijn wimpers normaal gesproken niet overdreven zichtbaar, maar The Rocket Volume maakt mijn ogen groter en geeft mijn wimpers zeker veel volume. Hoewel ik de mascara natuurlijk niet maar één keer langs mijn wimpers heb gehaald, ben ik heel blij met het resultaat! The Rocket Volume mascara is te koop in verschillende drogisterijen voor € 13,99 in de kleuren 'Very Black, Waterproof en Brown'.

Wat vind jij van deze mascara van Maybelline?

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi resultaat! Hij geeft je wimpers een hoop volume!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze ook. Het is een fijne mascara die je wimpers echt een stuk langer maakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!