Pagina's

donderdag 17 april 2014

REVIEW: Lancôme Advanced Genefique



Aangezien ik in een drogisterij werk, krijg ik nog wel eens wat producten mee naar huis. Altijd leuk hihi! Een tijdje geleden heb ik deze serum van Lancôme gekregen en ik ben er heel enthousiast over! Meer weten? Lees dan snel verder over Lancôme Advanced Genefique!

De Lancôme Advanced Genefique is een serum dat je onder je dagcrème kunt aanbrengen. Ik heb een verpakking van 30 ml, maar er bestaan ook verpakkingen van 50 of 75 ml. Ik vind het zelf een mooi flesje met een luxe uitstraling. Ik ben eigenlijk ook niet anders gewend van Lancôme!

Hoewel deze serum officieel bedoeld is voor het verjongen van de huid, kan het totaal geen kwaad om dit serum te gebruiken als je nog een jong huidje hebt. Normaal gesproken wordt het namelijk pas aangeraden om anti-aging producten te gebruiken vanaf 25 jaar en ouder. Toch is deze serum geschikt voor iedereen.



Pluspunten
- Mooi flesje
- Serum plakt niet
- Handig te gebruiken
- Gaat lang mee
- Voelt erg fijn als extraatje onder je dagcrème

Minpunten
- Prijs

Zoals je ziet ben ik erg enthousiast over dit product. Afgezien van het feit dat dit serum normaal gesproken best duur is (€66,90 voor 30 ml), is het een heerlijke serum die lekker lang mee gaat! Je hoeft namelijk per keer maar 3 druppeltjes te gebruiken voor je hele gezicht. Je krijgt dus wel echt waar voor je geld!

Heb jij deze serum al eens geprobeerd? Of heb je een andere favoriet?

1 opmerking:

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!