Pagina's

zaterdag 31 mei 2014

YUMMY: Healthy People Kokoswater Ananas


Ik stond gisteren in de supermarkt en ik dacht laat ik eens gek doen. Ik zag dit pak kokoswater met ananas namelijk in de koelcel staan en het leek me erg lekker. Ik besloot het dus gewoon mee te nemen en te proberen. Resultaat? Absoluut geen spijt van! Lees maar mee :)

Het pak is verkrijgbaar in twee formaten: 330 ml en 1 liter. De kleine verpakking is dus ook best handig voor onderweg. Dit sapje is ideaal voor sporten, reizen of inspanning, omdat hij snel in het lichaam wordt opgenomen en dezelfde osmotische druk heeft als lichaamsvocht. Ook bevat 100 ml maar 32 calorieën.

Dit sapje is heerlijk fris en een echte dorstlesser. De smaak is eerst lekker zoet door de ananas, maar eindigt in een frisse nasmaak door de kokosnoot die erin verwerkt zit. Echt heel erg lekker voor op warme zomerdagen!

In Amerika is kokoswater nu een grote trend, omdat veel mensen daar in de combinatie van gezond en caloriearm geloven. Ik ben ook een voorstander geworden van dit lekkere drankje! Hoe zit het met jou?

1 opmerking:

  1. Jaaaa ik ben ook gek op kokoswater! <3 Vooral deze variant met ananassmaak vind ik heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!