Pagina's

dinsdag 24 juni 2014

REVIEW VIDEO: Essence My Skin Mattifying Cleansing Gel & Mattifying Cream


Hi meiden! Ik vond het best een beetje spannend om dit artikel te uploaden, want ik heb mijn eerste video gemaakt! Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om een review te doen in een video in plaats van er een gewoon artikel van te maken. Zo gezegd, zo gedaan. Het was even zoeken en proberen, maar uiteindelijk is het gelukt. Ik weet dat er nog een heleboel beter kan aan dit filmpje, maar voor een eerste keer vind ik hem best oké. Ik ben benieuwd wat jullie van het resultaat vinden!



Wat vind jij van de producten van Essence My Skin? En wat vond je van mijn eerste video? :)

10 opmerkingen:

  1. Oeeeh leuk eerste filmpje. Je vertelt erg mooi en duidelijk! Good job ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke video! Wat me alleen wel een klein beetje stoort is dat het achtergrondmuziekje soms een beetje hard staat, misschien een kleine tip voor de volgende keer ;;) Je legt het heel goed uit en ik denk dat ik deze twee producten ook eens ga uit proberen! xx <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah bedankt voor de tip ik zal er de volgende keer op letten! x

      Verwijderen
  3. Leuk filmpje hoor!! Ik wil deze producten ook nog een keer uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk dat je een filmpje doet, je verteld heel duidelijk! goed gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je filmpje goed gelukt hoor! Ik ken de producten eigenlijk nog niet, misschien ga ik ze binnen kort eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee om het in videovorm te doen! Je verteld het heel duidelijk :-) Zelf ben ik nog niet bekend met deze producten, maar ze lijken me wel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kende deze producten nog niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke video! Leuk ook om een review in video vorm te doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!