Pagina's

maandag 2 juni 2014

TAG: That's who I am!


Ik zag gisteren deze tag voorbij komen en ik vind hem echt heel leuk. Ik houd van mooie plaatjes, dus vandaar dat ik deze tag zoveel leuker vind dan tags waarin alleen geschreven wordt. Om het even uit te leggen, ik heb vijftien plaatjes uitgekozen die mij omschrijven. Dingen die ervoor zorgen dat ik ben wie ik ben, dingen die mij uniek maken, maar ook dingen die ervoor zorgen dat ik echt heel typisch hetzelfde ben als ieder ander meisje. Ik weet niet zeker of het de bedoeling is dat ik zoveel plaatjes kies, maar ik vind het fijn om mezelf op deze manier te kunnen uitdrukken! :)
















In welke plaatjes en teksten kun jij jezelf ook herkennen?

4 opmerkingen:

  1. Super leuk om je aan de hand van deze foto's beter te leren kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sommige zijn erg herkenbaar, je hebt er leuke uitgekozen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk dit! Zitten veel herkenbare dingen tussen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om je zo beter te leren kennen! Sommige vind ik wel heel herkenbaar, zoals dat je een hekel hebt aan vroeg opstaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!