Pagina's

woensdag 2 juli 2014

REVIEW: Davidoff Cool Water Wave


Ik ben weer helemaal blij want ik heb een nieuwe parfum! Het is de nieuwste van Davidoff Cool Water: Wave. Ik zag hem staan op mijn werk en hij was toen afgeprijsd dus ik kon het niet laten om hem mee te nemen. Helaas voor mijn portemonnee en het plankje waar mijn parfumcollectie op staat, maar gelukkig voor mij haha.


Ik vind de verpakking van deze parfum erg mooi en hij doet me denken aan de zee met die witte en blauwe kleurtjes. Het doosje is een beetje beschadigd omdat ik hem in mijn handtas heb moeten vervoeren, maar ik vind hem voor de rest erg mooi. Nu heb ik nog meer zin in die mooie, zomerse dagen gekregen!



Ook het flesje is erg mooi. Hij heeft de typische vorm van de andere Davidoff parfums. Wat ik extra mooi vind is het overlopende effect van blauwe kleuren. De bovenkant van het flesje is donkerblauw en loopt aan de onderkant over in lichtblauw. Wat mij meteen opviel is dat de dop stevig vast zit en dat vind ik wel heel fijn als ik een parfumflesje wil vervoeren, dus dat is zeker een pluspunt!


En dan nu de geur. Mijn collega's noemden het een typische Davidoff geur en dat kan ik deels wel begrijpen. Je ruikt wel dat het een geur is van die lijn, maar toch vind ik deze veel lekkerder ruiken dan de originele Davidoff Cool Water geur. Het blijft moeilijk om een geur te omschrijven, maar ik ga het toch proberen. In het begin ruikt deze geur heel fris, maar je merkt al snel dat hij tegelijkertijd ook een beetje zoet is. Door de frisheid is het een typische geur voor een strandfeestje in de zomer, maar de zoetheid maakt hem ook weer heel geschikt voor een avondje uit of voor alledaags gebruik. Een geur ruikt bij iedereen anders op de huid, maar ik vind hem bij mijzelf heerlijk ruiken en ik was dan ook meteen verkocht toen ik hem voor het eerst rook.

Pluspunten:
- Mooie verpakking
- Mooi kleureffect op het flesje
- Dop zit stevig vast
- Ruikt heerlijk

Minpunten:
- Originele prijs

Ik vertelde al dat ik deze parfum in de actie heb kunnen scoren en dat was voor € 19,95 voor 100ml. Normaal gesproken is hij dus wel iets duurder, maar gelukkig is er ook een kleiner formaat. Als je benieuwd bent geworden, dan kun je de 50ml voor € 29,95 en de 100ml voor € 37,31 kopen!

Ben jij al weg van deze nieuwe geur van Davidoff?

6 opmerkingen:

  1. Ik vind de orginele versie van Cool water altijd heel lekker en perfect voor de zomer. De wave variant ken ik nog niet, maar ik ga snel eens ruiken in de winkel, want het klinkt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de originele en die vind ik heel erg lekker. Ben nu wel benieuwd naar deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken ze allebei nog niet. Lijkt me wel lekker :)

    Liefs,
    www.lovesbeautyfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt een lekkere geur ik wilde deze pas kopen maar ben toen toch gegaan voor een andere, deze komt vast ook nog wel in mijn collectie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!