Pagina's

maandag 20 oktober 2014

MONDAY LOVE: Vakantie


Oh, wat vind ik het vreselijk om erbij stil te staan dat vandaag het gewone leven weer begint nadat ik een week lang in de Turkse zon heb kunnen liggen. Een heerlijke vakantie was het, maar helaas komt aan alles een einde. Zo ook aan deze heerlijke relax week. Maar hé, ik heb wel een aantal fijne foto's om met jullie te delen en vanaf nu komen er gewoon weer artikelen online! Succes met de eerste school/werkdag weer vandaag als jullie ook vakantie hebben gehad en enjoy!








Wat heb jij voor leuks gedaan in de vakantie?

8 opmerkingen:

  1. Jammer he dat de vakantie alweer voorbij is :-( Aan de foto's te zien was het helemaal super! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaah wat heerlijk dat je een weekje naar de zon was, prachtige foto's! Ik heb lekker gerelaxd thuis tijdens de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er uit als een heerlijke vakantie! De foto's zijn erg lekker <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne foto's zeg! Ik krijg helemaal zin in vakantie! Ik heb trouwens je vragenlijst voor je ingevuld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke zonnige plaatjes! Ziet eruit als een top vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele fijne foto's! Ik wil weer op vakantie nu. :(

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!