Pagina's

zondag 23 november 2014

INSPIRATION: Beauty advent kalenders


Nog een maandje en dan is het al Kerst! Ik kan daar altijd zo enorm naar uitkijken. Toen ik nog klein was kreeg ik vaak een advent kalender van mijn ouders. Dat is zo'n kalender waarbij je iedere dag een 'deurtje' open mag maken waar dan een chocolaatje achter verstopt zat. Zo was het nog leuker om af te tellen naar Kerst. Maar tegenwoordig hebben ze ook prachtige advent kalenders met beauty producten. Dat is natuurlijk nóg veel leuker dan chocola (toch?!). Ik heb een aantal mooie opgezocht en op een rijtje gezet. Laat je inspireren door deze beauties en koop er eventueel zelf eentje!












Welke advent kalender zou jij graag willen hebben?

Bron hoofdfoto

5 opmerkingen:

  1. Suuuperleuk! Ik zou ze stiekem allemaal wel willen hebben, wat leuk bedacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie een benefit of EL kalender wel zitten :) Hoe leuk zijn ze allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw dit is echt zoo cool!
    Ik zou zelf de kalender van de lush heel graag willen hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker weten die van the Body Shop! Wat een heerlijke adventkalender <3

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!