Pagina's

maandag 9 februari 2015

MONDAY LOVE: Doelen behaald?


Begin dit jaar schreef ik een artikel waarin ik mijn lijstje noemde met goede voornemens voor dit jaar. Hoewel het pas februari is, lijkt het mij leuk om te laten zien aan jullie in hoeverre ik al aan mijn doelen aan het werken ben. Kijk je mee?


- Minimaal 2 x in de week blijven sporten
CHECK

- Weer super veel leuke festivals bezoeken
Ik ben mijn agenda zo langzamerhand al aan het vol plannen. De eerste kaartjes zijn al binnen, dus dat moet helemaal goed gaan komen!

- Iedereen die mij dierbaar is tonen hoeveel ik om ze geef
I do the best I can!

- Heel veel foto's maken om alle mooie herinneringen vast te leggen
Hmm, zoveel foto's heb ik nog niet gemaakt dit jaar. Daar ga ik nog even aan werken.

- Mijn rijbewijs halen
Jep, ik ben nu ongeveer op de helft volgens mijn instructeur!

- Spaans leren tijdens mijn minor
Hoewel ik pas twee lessen gehad heb, kan ik nu al meer vertellen/begrijpen in deze mooie taal dan ik in de afgelopen twintig jaar geleerd heb haha.

- Minder beauty producten gaan kopen hihi
Ik moet zeggen dat ik mij daar aardig aan houd. Zoveel heb ik nog niet gekocht dit jaar. Knap, hè? Haha.

- Bikini-ready zijn voor de zomer (herkenbaar?)
Voor het eerst in tijden heb ik hier het volste vertrouwen in. Ik ben al wat kilo's kwijt en ik doe veel oefeningen om mijn lichaam strakker te maken. Deze zomer wordt mijn zomer!

- Meer gaan zingen, want dat doe ik eigenlijk veel te weinig
Yes, ik heb de afgelopen weken denk ik meer gezongen dan in het laatste half jaar van 2014.

- Minder klagen, maar tegelijkertijd vooral niet over me heen laten lopen
Wordt aan gewerkt haha.

- Zorgen dat ik aan het eind van 2015 terug kan kijken op dit artikel en trots op mezelf kan zijn!
Als ik zo door ga als nu, moet dat denk ik helemaal goed gaan komen!

Ben jij nog hard aan je goede voornemens aan het werken?
Bron hoofdfoto

3 opmerkingen:

  1. Zo jij bent goed bezig! ik ben benieuwd wanneer je je rijexamen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je goed bezig zeg! Ga zo door! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super dat je het grootste deel van je doelen hebt behaald! Good job <3

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!