Pagina's

donderdag 12 maart 2015

BEAUTY: Review Chanel nagellak 621 Tutti Frutti


Aangezien ik normaal gesproken altijd gellak op mijn nagels heb, heeft de review van de Chanel nagellak die ik jullie vandaag laat zien even moeten wachten. Een hele tijd eigenlijk, omdat ik na een tijdje gewoon vergeten was dat ik hem nog moest reviewen. Niet dat het vanzelfsprekend is dat er Chanel nagellakjes in mijn kast staan die ik nog nooit heb geprobeerd hoor, zeker niet. Maar door alle drukte van de laatste tijd was ik het gewoon echt even vergeten. Vandaag is het eindelijk zover en ga ik jullie vertellen over de Chanel Tutti Frutti nagellak!




Le Vernis Nail Colour 621 Tutti Frutti is een hele zachte roze kleur. Super leuk vind ik zelf. Lekker girly! Dit lakje zit in een mooi flesje waarbij op de dop het logo van Chanel staat. Ik moet zeggen dat ik heel nieuwsgierig was naar dit lakje, aangezien het mijn eerste Chanel nagellak is. Ik heb wel eerder andere make-up producten van dit merk geprobeerd, maar met de nagellak was ik nog helemaal niet bekend. Altijd leuk om iets totaal nieuws te gaan testen vind ik zelf, dus kijk maar mee!


Mooi is 'ie hè? Ik vind dit zo'n leuk kleurtje! Hoewel ik gewend ben gellak op mijn nagels te dragen, had ik niet hele hoge verwachtingen van de houdbaarheid. Normaal gesproken als ik nagellak droeg raakte dat namelijk na een dag of twee al best beschadigd. Maar deze? Helemaal niet! Ik heb hem minstens vier dagen op gehad totdat hij begon te chippen. Super fijn dat hij zo lang meegaat! Dit motiveert mij namelijk wel om mijn nagels af en toe even te laten bijkomen van de gellak en gewoon een nagellakje op te doen. Ik ben hartstikke blij met dit lakje van Chanel en ik kan jullie de nagellakjes van dit merk dan ook zeker aanraden! De lakjes kosten € 23,95, wat wel een hoop geld is voor een nagellakje, maar de houdbaarheid is dan ook zeker beter dan die van de goedkope lakjes die ik normaal gesproken altijd kocht!

Heb jij nagellak van Chanel? En wat vind je ervan?

6 opmerkingen:

  1. Dit is echt een perfect kleurtje, wauw! Stiekem ben ik er wel heel benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat is ie mooi! Pareltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi lakje! Een vrolijk kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oehh ik heb zelf geen nagellak van Chanel (wat eigenlijk een verbazing is met mijn verslaving)
    deze kleur ziet er wel erg mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!