Pagina's

zaterdag 14 maart 2015

FASHION: De longsleeve bikini


Als er een nieuwe trend in modeland is, vind ik het maar al te leuk om de meningen van andere meiden daar over te horen. Misschien heb je deze trend nog niet helemaal meegekregen, aangezien we op dit moment nog met onze winterjassen aan de straat op gaan, maar hij is wel duidelijk aan het opkomen. Ik heb het over de longsleeve bikini, de bikini met lange mouwen!



Wat vind jij van deze trend? Zou je zo'n bikini willen dragen deze zomer?

Bron hoofdfoto

7 opmerkingen:

  1. Persoonlijk niet echt mijn ding, maar snap wel dat mensen dit leuk kunnen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh super gaaf zeg! Je wordt alleen wel grappig bruin haaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het wel heel gaaf! Alleen ben ik bang dat je dan zo onegaal bruin wordt of verbrand haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmm niet echt mijn ding denk ik, haha. Grappig om de verschillende meningen hierboven te lezen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had ik nog niet gezien! Ik denk niet dat het iets voor mij is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt perfect voor mij! haha ook vanuit praktisch oogpunt omdat mijn schouders in de zomer heel snel verbranden! Dit kan een oplossing bieden en het ziet er ook nog eens leuk uit!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Uuhm dit ga ik niet dragen denk ik, dan worden mijn armen niet bruin haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!