Pagina's

zondag 22 maart 2015

INSPIRATION: Themafeesten


Inspiration sunday it is again! Vandaag heb ik een artikel met inspiratie voor themafeesten. Ik heb zelf nog nooit een themafeest gegeven, omdat het mij altijd zoveel gedoe leek. Maar dit jaar word ik 21 jaar en ik vond dat ik dat toch wel wat groter mocht aanpakken dan de vorige jaren. Daarom heb ik besloten een themafeest te organiseren. Ik heb gekozen voor Black and White dus die zit er ook zeker bij in dit artikel. Om jullie nog wat meer inspiratie te geven heb ik ook wat andere thema's uitgewerkt. Kijk je mee?

Candy Land



Black and White


Frozen


Summer Beach Party


Heb jij al eens een themafeest gegeven?

Bron hoofdfoto

2 opmerkingen:

  1. Origineel artikel! Leuk als je een feestje geeft en je helemaal uitpakt met alle details erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben niet zo goed in het bedenken van originele dingen rond een thema, maar zoveelste vaker ben ik opzoek naar leuke inspiratie online ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!