Pagina's

vrijdag 10 april 2015

FOOD: Healthy Pleasures boek


Mijn dag kon niet meer stuk toen ik zag dat het boek wat ik besteld had eindelijk binnen was gekomen. 'Healthy Pleasures', geschreven door Lisa van Cuijk, is een boek dat bomvol lekkere recepten staat, maar dan de gezonde versie ervan. Heb je trek in chips, popcorn of chocola? Hier is gewoon een gezonde oplossing voor. Je bladert het boek even door en je hoeft je na afloop nergens schuldig over te voelen. Ik ben alvast aan de slag gegaan!




Zoals je kunt zien staat het boek echt vol met allerlei zoetigheden, lekkernijen en andere snacks. Hoe het mogelijk is dat dit allemaal toch gezond is? Dat komt door de ingrediënten die je gebruikt. Geen suikers, producten die vol vetten zitten of barsten van de E-nummers en kleur-, geur- en smaakstoffen. Gewoon pure, eerlijke producten en het leuke is dat het resultaat net zo lekker is! Zelf heb ik al twee recepten uitgeprobeerd. Ik heb de gezonde chips gemaakt en de gezonde chocolademousse. Vooral de chocolademousse vond ik erg lekker, maar ik ben dan ook wel een enorme chocoladelover hihi. Nu alleen zorgen dat ik het niet te vaak maak, anders eet ik straks niets anders meer...



Ziet er lekker uit, toch? Dat is het ook echt. Ik raad iedereen die gezonder wil gaan leven dit boek dan ook echt aan. Het helpt je om een gezonde levensstijl aan te nemen waarbij je niet steeds terug valt en weer bij af bent door die cheat-avonden die alles verpesten. Met behulp van dit boek kun je jezelf af en toe verwennen met iets lekkers wat toch heel gezond is. Zo kun je blijven genieten van lekker eten, zonder dat je je lichaam ermee lastig valt!

Het boek is hier te koop voor € 19,95.

Ga jij dit boek ook kopen?

2 opmerkingen:

  1. Dit lijkt me wel een heel leuk boek! Ik ben altijd wel bezig met gezond eten, maar vaak is het ook een kwestie van ongezonde dingen vervangen door iets gezonders en ik denk dat dit boek daar wel mee kan helpen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik denk dat het jou dan ook heel goed zal bevallen! :)

      Verwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!