Pagina's

zaterdag 20 juni 2015

BEAUTY: Review Collistar Ombretto Silk Effect


Als je mij al wat langer volgt, dan weet je misschien dat ik erg fan ben van het merk Collistar. Dit is een Italiaans cosmeticamerk met hele fijne producten. Ik gebruik er inmiddels o.a. het haarmasker en de zelfbruiner druppels van en aangezien ik nog op zoek was naar een mooie highlighter oogschaduw besloot ik dat het tijd werd om weer een investering te doen. Maar bevalt deze oogschaduw ook?





De oogschaduw die ik kocht is er één van de Ombretto Effeto Seta lijn. Het is een oogschaduw met silk effect, dus een zijdezacht effect. Dat maakte mij wel heel benieuwd. Ik ben voor nummer 63 gegaan, want dat was de kleur die het meest weg had van een highlighter. Een licht kleurtje dus!



Ik weet niet precies wat het is, maar ik vind Collistar op de een of andere manier ook wel heel schattig. Natuurlijk straalt het op de eerste plaats vooral luxe uit, het is immers een luxe merk dus dat mag ook wel. Maar daarnaast zien de producten er vaak ook heel lief uit, als je begrijpt wat ik bedoel. Zo vind ik deze oogschaduw er ook heel schattig uitzien. Misschien ligt het aan mij, maar goed haha. Hier kun je dus de kleur goed zien en ook heel handig: er zit een spiegeltje aan de binnenkant en er wordt een mooi oogschaduw kwastje bijgeleverd.



Zo'n lichte kleur oogschaduw swatchen is best lastig, vooral om het effect goed te laten zien op foto's. Maar ik heb mijn best gedaan om de kleur zo goed mogelijk vast te leggen. Het is een mooie, lichte, goudachtige kleur met een glans erin. Er zit geen glitter in (gelukkig), dus je kunt hem echt iedere dag in je make-up routine gebruiken als je zou willen.


En hier zie je het effect nog even op mijn ogen. Ik heb de oogschaduw onder mijn wenkbrauw bot aangebracht en een klein beetje aan de binnenkant van mijn ooghoeken. Ik denk dat je op de eerste foto nog het best ziet hoe hij eruit ziet. Ik ben in ieder geval super tevreden met deze oogschaduw. Ik heb nu eindelijk een kwalitatief goede oogschaduw die ik ook als highlighter kan gebruiken. Hij brengt makkelijk aan en als je een oogschaduw basis gebruikt blijft hij prima een hele dag zitten. Je kunt de Collistar Ombretto Effeto Seta voor zo'n €15,- kopen in verschillende kleuren bij diverse luxe drogisterijen. 


Wat is jouw favoriete oogschaduw?

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!