Pagina's

donderdag 19 juni 2014

PLOG: De leukste stagedag ooit


De afgelopen tien weken heb ik stage gelopen bij Bellesqa, een super leuke blog waar alleen maar leuke mensen werken en stage lopen! Op het moment dat ik dit schrijf zit ik in de trein naar huis na mijn laatste stagedag daar. Ik heb het echt enorm naar mijn zin gehad en ik heb heel veel geleerd! Mijn leukste dag was toch wel afgelopen maandag...


Aangezien de nieuwe Pretty Little Liars te downloaden was en wij allemaal groot fan zijn op de redactie van Bellesqa besloten we maandag bij onze stagebegeleidster thuis te gaan werken. Toen het lunchtijd was, ploften we met z'n viertjes neer op de bank en ging de tv aan. Het was tijd voor de nieuwste aflevering van onze favoriete serie! Super gezellig dus en daarnaast hebben we ook nog gewoon hard gewerkt!

Dinsdag was de laatste dag dat wij samen werkten, want woensdag t/m vrijdag werken wij deze laatste week thuis. Het was dus heel jammer dat we al afscheid moesten nemen! Toch hebben we die dag nog veel gelachen, zijn er leuke cadeautjes uitgewisseld en spraken we af om binnenkort iets met z'n allen te gaan doen! Ik heb mijn stage overigens met een 'goed' afgesloten dus daar ben ik super blij mee!



Ik heb met veel plezier stage gelopen en ik ben weer een hele mooie ervaring rijker!

P.S: Als je op zoek bent naar een stage, twijfel dan niet om even een kijkje te nemen op Bellesqa.nl en contact op te nemen met de eigenaresse. Ik kan je zeker aanraden om daar je stage te gaan doen! X

2 opmerkingen:

  1. Oh leuk, nog een PLL-fan! Wel spijtig dat hier in België nog maar het derde seizoen wordt uitgezonden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een onwijs toffe stage! Zo zonde dat ik al een paar jaar geleden in een andere richting ben afgestudeerd. Had zeker zo'n stage wel willen lopen!

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!