Pagina's

woensdag 16 juli 2014

PLOG: Bake my day


Gistermiddag ben ik samen met een vriendin en haar schoonzusje aan het bakken gegaan. Het leek ons leuk om allemaal een eigen taart te maken, dus dat deden we! Ik had pas één keer eerder zelf een taart gemaakt, maar dat was alweer zo'n drie jaar terug. Het leek me daarom leuk om het weer eens te proberen. We zijn zo'n vier uur bezig geweest en uiteindelijk waren we best tevreden met het resultaat! Kijk je mee?








Natuurlijk was het versieren het leukste deel! Ik heb gekozen voor een lichtblauwe, vrolijke taart met de tekst 'home' erop. Het staat voor 'Home is where the heart is' en ik heb 's avonds meteen met mijn vriend en mijn moeder een stukje genomen! Ik realiseer mij de laatste tijd namelijk steeds vaker hoe goed ik het thuis heb en dat ik heel blij ben met de mensen om mij heen!

Bak jij graag?

4 opmerkingen:

  1. Ik heb er de laatste tijd helaas geen tijd voor maar vind het wel altijd leuk om te doen en zeker als je dan nog leuke complimenten krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm wat ziet het er super lekker uit allemaal. Ook nog eens super gezellig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er leuk uit! Ik ben gek op bakken en krijg meteen kriebels om dat te gaan doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk gedaan! Ik heb een paar jaar een eigen bedrijf gehad in marsepein/fondant taarten maar ben er sinds januari helemaal mee gestopt x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!