Pagina's

dinsdag 19 augustus 2014

BUDGET TIP: Biocura haarlak


Goedemorgen meiden! Vandaag wil ik één van mijn budget tips met jullie delen. Aangezien ik krullend haar heb is een goede haarlak essentieel om te voorkomen dat mijn haar gaat pluizen. Ik heb door de jaren heen veel verschillende varianten geprobeerd, maar sinds twee jaar ben ik gesetteld. En wel bij de Biocura haarlak. Waarom? Dat ga ik je vertellen!



Deze haarlak is 'ultrasterk' en heeft dan ook een 4 als sterktecijfer gekregen. Hij ruikt niet vervelend vind ik en hij zorgt ervoor dat mijn krullen goed in model blijven. Als ik geen haarlak gebruik gaat mijn haar al snel pluizen, maar deze haarlak zorgt ervoor dat dat niet gebeurt. Heel fijn!



Zoals je kunt zien is het een vrij grote bus haarlak. Er zit 400ml in. Daardoor is hij dus niet heel gemakkelijk mee te nemen en ook voor op reis is hij net even te groot. Toch is hij voor thuis ideaal en ik zal niet snel meer overstappen op een andere haarlak. Het allergrootste voordeel van dit product is namelijk dat hij maar € 1,79 kost! Je kunt hem o.a. bij Aldi kopen.

Wat is jouw favoriete haarlak?

11 opmerkingen:

  1. Zo zie je maar dat een goed product echt niet duur hoeft te zijn :D Leuke tip! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kocht deze haarlak toevallig dit weekend voor het eerst. Hij valt idd niet tegen. Normaal gezien zweer ik bij Elnett, maar die is bijna drie keer duurder geloof ik. Zeker een prima budgettip dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik steevast Elnette omdat ik heel zwaar haar heb, maar deze klinkt ook erg prettig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn om een budgetmerk als favoriet te hebben! :) Ik gebruik eigenlijk geen haarlak.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handige tip! Super dat ie hier dicht in de buurt is, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne tip!!! Ik gebruik nu Wella, maar vind hem niet echt fijn meer. Die van de Kruidvat is ook echt een aanrader

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow lekker budget! Thanks voor de leuke tip :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super om te weten! Ik zoek nog een nieuwe die niet teveel kost en gewoon doet wat ie moet doen ^^

    x Aurélie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!