Pagina's

dinsdag 16 september 2014

REVIEW: Nivea 3 in 1 micellair water


Ik had het er laatst met mijn oma over: Nivea is al meer dan een eeuw lang een heel bekend merk. Toen mijn oma 15 jaar oud was kocht ze haar eerste blik Nivea crème en sindsdien heeft ze nooit meer een ander merk gekocht als het op huidverzorging aan kwam. En ja, grootmoeder's advies is goud waard, dus voor mij werd het tijd om een nieuw product van Nivea te gaan testen. Eens kijken of dit merk na al die jaren nog steeds zo'n goede indruk kan maken!




Dit micellair water is geschikt voor de gevoelige huid. Het bevat geen parfum, kleurstoffen of parabenen en reinigt de huid zonder dat je je gezicht daarna hoeft af te spoelen met water. Ik begon met het gebruiken van dit product met de instelling dat ik het alleen 's ochtends zou gebruiken om mijn gezicht even op te frissen. Ik dacht namelijk dat hij als make-up remover niet zo'n enorm effect zou hebben. Toch heb ik hem een keer gebruikt aan het einde van de dag om mijn gezichtsmake-up te verwijderen en raad eens? Hij reinigt mijn huid enorm goed! Ik had maar twee wattenschijfjes nodig en mijn foundation, gezichtspoeder en blush waren er helemaal af. Geheel tegen mijn verwachtingen in, maar wel even heel belangrijk om te vertellen vind ik. Dus hij reinigt de huid inderdaad heel goed!


Zoals je kunt lezen is dit product huidvriendelijk, dermatologisch getest en ophtalmologisch goedgekeurd. Ik heb zelf niet echt een gevoelige huid, maar ik kan mij voorstellen dat dit micellair water voor meiden die wel een gevoelige huid hebben een hele fijne uitvinding is! Ik kan het jullie dan ook zeker aanraden. Pas alleen wel op voor je ogen, maar dat is natuurlijk bij ieder product belangrijk.

Gebruik jij graag micellair water, en zo ja van welk merk?

7 opmerkingen:

  1. Ik heb het nog nooit eerder gebruikt, maar het lijkt mij wel het proberen waard! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een erg gevoelige huidje, dus denk dat dit wel een fijn product voor mij is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een zeer fijn product! Ik had de micellair water van L'Oreal, maar die is nu op. Ik denk dat ik deze nu ga kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken het nog niet, maar wie weet ga ik dit eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze lijkt me heel fijn, ik heb hem ook nog nooit gebruikt x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nivea heeft echt hele fijne producten, deze klinken ook echt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben hier zelf heel benieuwd naar, lijkt me heel fijn

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!