Pagina's

donderdag 11 september 2014

WINACTIE: Nagelstyling & -verzorging


Lieve lezeressen. Ik vertelde jullie laatst dat er een winactie online zou komen, dus bij deze! Omdat ik het bloggen zo leuk vind heb ik er de laatste tijd veel aandacht aan besteed. Ik merk dat dit echt loont, maar het komt niet alleen door mijn eigen harde werk natuurlijk. Ik ben ook heel dankbaar dat jullie iedere keer mijn artikelen lezen en leuke reacties achterlaten! En om jullie te bedanken ga ik nu dit setje verloten!







Wat valt er te winnen?
- Ciaté nagellakje
- ELF verzorgende nagelriempen
- Max & More nagelstempelsetje
- Kruidvat nagellakremover

Wat moet je doen?
- Volg mij via Bloglovin en 'like' dit artikel
- Laat in een reactie het emailadres achter waar ik je op kan bereiken

Je kunt meedoen tot en met 20 september 2014. Daarna ga ik de winnares bekend maken!
Alleen voor deelnemers binnen Nederland.

10 opmerkingen:

  1. Wat lief en leuk! Aangezien ik dit bijna allemaal al heb gun ik dit aan iemand anders :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uuuh super! I'm in, ik doe heel graag mee en al helemaal nu mijn nagels in de groei fase zitten. Ik heb netjes alles gedaan en mijn e-mail is info@mayaraesther.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke winactie! Is dit enkel voor Nederland?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Oeps, mijn e-mail adres nog: hetbeautyarchief@hotmail.com. ^^

      Verwijderen
  5. Ik doe mee! Ik volg je via bloglovin' en heb dit artikel geliked. Mijn e-mail adres is bymarlayne@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe winactie! Ik doe graag mee en heb alle stappen voltooid. Mijn e-mailadres is florence.wijnen@hotmail.com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke winactie! Ik sla hem even over, maar wens iedereen heel veel succes! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!