Pagina's

woensdag 8 oktober 2014

INSPIRATIE: Yes, I do!


Van jongs af aan droomt ieder meisje al van haar grote dag. De mooiste dag van haar leven, waarop zij zal stralen van geluk. Natuurlijk mag je, tot je bruiloft dan eindelijk in zicht komt, nog heel veel door blijven dromen. Trouwen is namelijk niet zomaar iets! Natuurlijk moet deze dag wel goed vastgelegd worden. Daarom heb ik de mooiste bruidsfoto's voor jullie verzameld. Geniet ervan en doe vooral ideeën op voor je eigen bruiloft!


 Bron


Bron


Bron


Bron


Bron


Bron


Bron

Bron hoofdfoto

Heb jij je bruiloft al tot in de puntjes uitgewerkt?

P.s. zou jij mij willen helpen met een schoolopdracht door deze enquête voor mij in te vullen? Ik zou je enorm dankbaar zijn! Als de afbeeldingen het niet direct doen moet je ze even openen in een nieuw tabblad, dan kan je ze wel zien!

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige jurken zeg! Mijn bruiloft was tot in de puntjes geregeld maar het was best over de top (en inmiddels gescheiden haha) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw geweldige inspiratie! *zwijmel*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat een fijne foto's. Stiekem weet ik ook al heel goed wat ik wel en wat ik niet wil. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! ik zou echt geen idee hebben wat ik zou willen :') (als die dag ooit daar is natuurlijk haha).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw mooie foto's zeg!
    Die laatste foto is ook echt prachtig :)

    xx julia ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!