Pagina's

dinsdag 7 oktober 2014

REVIEW: Elnet haarlak


In augustus schreef ik een artikel over mijn favoriete budget haarlak. Nu is deze echt super fijn, maar totaal niet handig voor onderweg omdat hij veel te groot is. Aangezien mijn haar nog wel eens opstandig kan worden gedurende de dag heb ik meestal ook een haarlak in mijn handtas zitten. En dan niet zo'n enorme, maar eentje van een fijner formaat. Benieuwd naar deze haarlak van Elnet? Ik vertel je graag wat ik er van vind!



Ik heb gekozen voor de 'extra sterke fixatie', omdat ik vooral met een avondje uit liever heb dat mijn haar wat harder aanvoelt en daardoor goed in model blijft, dan dat het enorm gaat pluizen. Toch moet ik zeggen dat dat harde gevoel niet eens zo erg aanwezig is, dus dat is eigenlijk wel heel fijn. De reden waarom ik normaal gesproken geen Elnet gebruik, is omdat ik de geur altijd enorm sterk vind. Hij blijft ook vooral de eerste tien minuten nog behoorlijk om je heen hangen. Daarom gebruik ik deze alleen voor onderweg en in geval van 'nood'. Wel ben ik heel positief over het effect van deze haarlak, aangezien hij mijn krullende haar heel goed in model houdt gedurende de dag of avond! En wil je de haarlak uit je haar hebben? Dan kan je deze volgens de verpakking gemakkelijk verwijderen door je haar even te borstelen. Al met al ben ik dus tevreden met deze hairspray to go!

Wat vind jij van de haarlak van Elnet?

P.s. zou jij mij willen helpen met een schoolopdracht door deze enquête voor mij in te vullen? Ik zou je enorm dankbaar zijn! Als de afbeeldingen het niet direct doen moet je ze even openen in een nieuw tabblad, dan kan je ze wel zien! 

3 opmerkingen:

  1. Zelf gebruik ik nooit echt haarlak maar ik ken al jaren mensen die elke keer dit merk kopen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik altijd haarlak gewoon van de Kruidvat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik eigenlijk nooit haarlak!! Maar ik ken deze wel x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!