Pagina's

zaterdag 20 december 2014

BEAUTY: Review Lancôme face wash


Hoewel ik zweer bij de gezichtsreinigingsproducten van Clinique, wilde ik toch eens een keer iets anders proberen. Gewoon, om te zien of ik daar ook mee zou kunnen leven. Klinkt heel dramatisch, maar sinds ik Clinique ben gaan gebruiken kan ik geen genoegen meer nemen met de gezichtsreiniging van andere merken. Grappig hoe sommige producten je gewoon helemaal kunnen overtuigen. Eens zien of dat met deze face wash van Lancôme ook zo is!



Deze face wash is geschikt voor alle huidtypes. Dat kan heel makkelijk zijn, want zo hoef je je niet druk te maken als je huid verandert, maar het kan ook nadelig werken. Mensen met een vette huid hebben namelijk een ander soort reiniging van hun gezicht nodig dan mensen met een droge huid. In ieder geval kunnen zelfs de meiden met een gevoelige huid zich aan dit product van Lancôme wagen, dus ik werd wel heel benieuwd naar de werking ervan!



Wat mij meteen opviel was de heerlijke frisse geur die deze face wash heeft. Echt heel erg lekker! Daarnaast hoef je maar een klein beetje van de substantie te gebruiken om je hele gezicht mee te wassen. Op de foto's kun je dat ook wel een beetje zien. Ik heb maar een klein beetje op mijn hand gedaan en op de foto daaronder zie je wat er gebeurt als ik daar wat water bij doe. Toen ik het echt goed uitsmeerde begon het te schuimen en kon ik de hele bovenkant van mijn hand er even mee wassen. Hij is dus erg zuinig in gebruik! Daarna ben ik de face wash gaan gebruiken op mijn gezicht. Ik had met oogmake-up remover mijn oogmake-up al weggehaald, maar mijn gezichtsmake-up zat nog op mijn gezicht. Ik was dus benieuwd of hij mijn gezicht zelfs met make-up heel schoon zou maken. En het resultaat? Daar ben ik erg over te spreken. Mijn gezicht voelt na het reinigen lekker fris en schoon, alleen wel een beetje droog. Nu is dit op te lossen door een goede nachtcrème te gebruiken, maar het bevestigt wel waar ik al bang voor was. Niet voor iedere huid lijkt mij deze face wash heel geschikt. Zelf heb ik een normale tot gecombineerde huid, dus deze face wash droogt de huid wel een beetje uit. Ik houd het dus lekker bij Clinique, maar ik vind deze zeker handig als ik ergens ga slapen of een weekendje/weekje weg ga!

Heb jij ervaring met deze face wash van Lancôme?

2 opmerkingen:

  1. Ik wist niet dat ze ook een face wash hadden maar dit klinkt wel goed. Ook fijn dat je niet veel hoeft te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!