Pagina's

zondag 21 december 2014

INSPIRATION: Snowboots


Het is winter en ondanks dat het tot nu toe nog niet heeft gesneeuwd, kan dat nog steeds komen. Maar niet alleen voor de meiden die in Nederland blijven zijn snowboots heel handig, ook voor de sportievelingen die net als ik nog op wintersportvakantie gaan! Zoals jullie misschien wel weten heb ik zelf laatst hele leuke snowboots gekregen van de oma van mijn vriend. Maar ik kan me voorstellen dat sommigen van jullie nog op zoek zijn naar een leuk paar. Daarom heb ik voor vandaag de leukste op een rijtje gezet!





1. Scapino € 24,99
2. Bol.com € 27,00 (Deze heb ik zelf!)
3. Van Haren € 24,90
4. Protest € 60,00
5. Snow Fun € 39,99
6. Sorel € 69,99
7. Anna Field € 54,95
8. Sacha € 29,95

Welke snowboots vind jij het leukst?

Bron hoofdfoto

1 opmerking:

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!