Pagina's

zondag 14 december 2014

PERSONAL: Momentje van blijheid!



Toen ik een mailtje binnen kreeg van www.bestebloggers.nl heb ik eigenlijk niet de tijd genomen om de top 100 van alle categorieën meteen te bekijken. En daarna vergat ik eigenlijk dat ik het mailtje uberhaüpt heb gehad. Maar toen ik woensdag van een vriendin hoorde dat ik in de top 100 beste beauty bloggers stond, moest ik even vragen of ze dat nog een keer wilde zeggen. Ik kon het namelijk niet geloven. Ik sta op nummer 18 in de top 100 van beauty bloggers. Hoe gaaf is dat? Dus vandaag staat mijn blog even in het teken van blijheid en stiekem ook wel een beetje in het teken van trots!

Fijne zondag meiden en bedankt dat jullie zo trouw mijn artikelen lezen!

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!