Pagina's

zaterdag 24 januari 2015

BEAUTY: Review Kneipp douche scrub


Een tijdje terug heb ik op de blog van Mandy deze douche scrub van Kneipp gewonnen. Ik heb nog niet eerder de tijd gehad om hem te testen, dus deze review komt een beetje laat. Maar goed, beter laat dan nooit. Vandaag ga ik jullie vertellen wat ik van deze douche scrub vind! Kijk je mee?




Kneipp heeft verschillende geuren, maar ik ben verwend met de mint-eucalyptus geur. Lekker fris, een beetje alsof je in de sauna bent! Hoewel ik normaal van zachte en zoete geuren ben, vind ik dit eigenlijk ook wel heel lekker. Plus: deze douche scrub is zeepvrij. Heel fijn, aangezien ik de laatste tijd nogal gevoelig ben voor producten waar teveel parfum en zeep in zit.



De scrub is wit van kleur met een grove, groene korrel. Ik ben niet iemand die heel graag scrubt, maar ik weet dat het goed is dus ik probeer het wel regelmatig te doen. Toch valt deze scrub mij enorm mee. Hij spoelt vrij snel weg wanneer je onder de douche gaat staan, dus je houd niet de hele tijd zo'n korrelig gevoel. En na gebruik voelt je huid lekker schoon aan. Ook de geur blijft nog wel even hangen, waardoor je je extra fris voelt na het douchen!

Heb jij deze douche scrub weleens geprobeerd?

2 opmerkingen:

  1. Klinkt als een heerlijk producten. Ik ben dol op de geur van eucalyptus, dus dat zit wel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er uit als een romige, voedende scrub! Alleen die te frisse geur van munt spreekt me niet zo aan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!