Pagina's

woensdag 25 februari 2015

FASHION: Mi Pac tassen


Good morning! Ik heb jullie verteld dat ik lekker op vakantie ben naar Frankrijk om te skiën. Dat gaat nog steeds heel goed en ik heb het erg naar mijn zin. Toen we twee dagen terug in het dorpje van Val Thorens liepen hier, zagen mijn schoonzusje en ik twee hele leuke tassen hangen van Mi Pac. Omdat ik dit merk zelf nog niet kende, wil ik jullie er vandaag wat over vertellen en laten zien wat voor leuke tassen dit merk heeft! Kijk je mee?

In het winkeltje hier in het dorp kostten de tassen € 45,00. Dat is voor een mooie, stevige tas helemaal niet veel geld. Toch besloten we eerst even op internet te gaan kijken voor we onze centjes uit zouden gaan geven. Een slimme keuze, want toen kwamen we tot de ontdekking dat ze dit merk in Nederland ook gewoon verkopen en dat de tassen daar zelfs goedkoper zijn! Ik heb een paar leuke tassen op een rijtje gezet.




Wat vind jij van de tassen van Mi Pac?

Bron hoofdfoto

5 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!