Pagina's

woensdag 4 maart 2015

BEAUTY: Review Dr. van der Hoog masker Lovely Lily


Ik ben gek op de gezichtsmaskertjes van Dr. van der Hoog, dus het is niet zo gek om je voor te stellen dat ik er regelmatig nieuwe soorten van wil proberen. Vandaag heb ik een review geschreven over Lovely Lily, een gezichtsmasker dat het natuurlijke bruiningsproces stimuleert. Nu is er op dit moment niet echt een zonnetje in Nederland waar we bruin van kunnen worden, maar ik heb hem op de wintersportvakantie in Frankrijk gebruikt en daar schijnt het zonnetje wel regelmatig.



Wat ik zo leuk vind aan de maskertjes van dit merk, is dat ze altijd van die leuke namen hebben waar goed over nagedacht is. Zo schijnt het waterlelie-extract in dit masker dus te helpen om het natuurlijke bruiningsproces te bevorderen. Daarnaast hydrateert en kalmeert het de huid, wat ook zeker pluspunten zijn. Gebruik dit masker ongeveer 10 tot 15 minuten lang en spoel het daarna af met lauwwarm water. Je kunt het best een washandje gebruiken om het masker van je gezicht te verwijderen, want met je handen alleen lukt het niet goed heb ik gemerkt!


Mijn mening? Ik vind dit masker heel lekker ruiken, het is goed uit te smeren over het gezicht en ik heb echt het gevoel dat het iets doet met mijn huid. Na gebruik voelt mijn huid zoals beloofd lekker rustig en zacht aan en ik had ook echt het gevoel dat mijn huid goed gehydrateerd werd. Een lekker gezichtsmaskertje dat je het best kunt gebruiken in de zomerperiode, maar die ook op wintersportvakantie heel fijn is. Ik heb sowieso een kleurtje gekregen op vakantie. Of dat nu komt door dit maskertje of niet, het heeft er vast wel aan bijgedragen!

Wat is jouw favoriete gezichtsmasker van Dr. van der Hoog?

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het poedermasker van dit merk echt super fijn, deze klinkt ook goed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een fijn maskertje! Ik vind de Dr. van der Hoog maskers ook altijd erg fijn. Super dat hij je huid hydrateert, dat vind ik altijd de fijnste maskertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze masker heb ik nog niet geprobeerd! Ik vind alle maskers van Dr. van der Hoog wel fijn, dus deze ga ik ook proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij klinkt best lekker. Ik heb er nog maar eentje van dit merk geprobeerd en die beviel me wel. Wel vind ik ze best duur voor 1 (of 2) keer gebruiken.
    Dan gebruik ik liever de tubes van Freeman of de potjes van Lush! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!