Pagina's

woensdag 18 maart 2015

TAG: Het getal '3'


Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst een tag heb gedaan. Laatst zag ik de tag 'het getal 3' langskomen op wat andere blogs en toen heb ik hem meteen even opgeslagen. Het leek me leuk om deze tag te doen, aangezien hij over bloggen gaat en ik daar natuurlijk dol op ben! Lees je mee?

Welke 3 dingen zijn voor jou onmisbaar bij het bloggen?
Goed licht om foto’s te kunnen maken
Lieve lezers en volgers die het bloggen zo leuk maken
Leuke producten om te kunnen testen en reviews over te kunnen schrijven

Welke 3 dingen mogen op een blog niet ontbreken?
Een persoonlijke insteek
Mooie foto’s
Goed geschreven teksten



Wat zijn de 3 populairste posts op je blog?

Welke 3 dingen wil je uitstralen/bereiken met je blog?
Ik wil handige/nuttige artikelen schrijven voor mijn lezers
Ik wil wel graag professionaliteit uitstralen met mijn teksten en foto’s
Ik wil graag nog heel veel volgers en lezers krijgen

Via welke social media ben je te volgen?
Facebook 
Pinterest 
Instagram 

Noem 3 voordelen van het bloggen?
Ik ben op de hoogte van nieuwe producten
Ik ben veel te weten gekomen over allerlei producten omdat ik ze eerder koop om te testen voor  mijn blog
Ik vind het ontzettend leuk als mensen reageren op mijn artikelen. Dat helpt mij herinneren waarom ik het (deels) doe!




Noem 3 nadelen van het bloggen
Het kost veel geld… haha

Ik word er ontzettend hebberig van. Al die mooie producten die ik voorbij zie komen op andere blogs wil ik zelf ook vaak hebben

Er gaat wel veel tijd in zitten. Het is dat ik bloggen zo leuk vind, maar anders had ik het denk niet gered om dat naast mijn studie en werk te blijven doen

Wie zijn jouw 3 favoriete bloggers?
Vera Camilla
Today’s Beauty
Nikkie Tutorials

Vera Camilla en Today’s Beauty zijn allebei bekende bloggers, maar ik benijd hen om hun goede reviews. Nikkie Tutorials vind ik super omdat zij echt heel duidelijke filmpjes maakt waar ik veel van leer.

Over welke 3 onderwerpen lees je het liefst op andere blogs?
Beauty reviews
Nieuwe producten
Budget tips



Welke 3 blogtips heb jij voor andere bloggers?
Blijf vooral bloggen omdat je het leuk vindt, niet omdat je voelt dat er een bepaald soort druk op je ligt om iedere dag iets online te zetten.

Schrijf over dingen die je leuk vindt. Anderen moeten je blog lezen omdat ze het leuk vinden hoe jij schrijft en omdat de onderwerpen die jij uitkiest hen aanspreken. Houd rekening met de wensen van je lezers, maar probeer wel je eigen pad te blijven volgen!

Durf zo nu en dan iets nieuws te doen. Bedenk wat nieuwe rubrieken, probeer nieuwe manieren om foto’s te maken of verander je lay-out een keer helemaal. Door met je tijd mee te gaan en zo af en toe voor vernieuwing te kiezen laat je zien dat je up-to-date bent en dat je je blog serieus neemt
.

Voel je vrij om deze tag over te nemen als dat je leuk lijkt!

5 opmerkingen:

  1. Leuke Tag om te lezen!!

    P.s. er staat voor de tekst dit - weet niet of dat hoort hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind inderdaad ook dat er echt veel tijd in bloggen gaat zeggen & geld, maarja je krijgt er ook veel lieve reacties enzo voor terug x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen en waar ik bij deze tenaamstelling aan moest denken was 'levenslang met dwang' omdat sommige mensen wat met cijfers hebben haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen! Ik heb er ook last van dat ik heel veel van de dingen die ik op blogs zie ook wil hebben haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tag! Ik heb hem ook nog niet eerder gezien! :-) Haha bloggen kost inderdaad veel geld! Mijn vriend zeurt ook dat ik sindsdien ook veel meer kleding koop!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!