Pagina's

woensdag 8 april 2015

BEAUTY: Review Hugo Boss bodylotion


Een bodylotion van Hugo Boss klinkt voor mij vanzelfsprekend al fijn in de oren. Ik heb namelijk een parfum van dit merk, 'Ma Vie', waar ik al een review over geschreven heb. Ik was daar best wel enthousiast over, dus toen ik deze bodylotion van de lijn 'Jour' ging testen was ik weer heel benieuwd. Misschien ken je de geur van deze lijn wel al, want die is wel al even uit, maar als je meer wilt weten over de bodylotion dan zou ik zeker even verder lezen!



De verpakking is - zoals we eigenlijk wel gewend zijn van Hugo Boss - sierlijk, maar wel strak. Ik vind het altijd wel mooi hoe ze het voor elkaar krijgen om de verpakking aantrekkelijk te maken zonder hem al te druk te maken. Dat is wel mijn stijl! De gouden details zorgen ervoor dat de body lotion er een beetje luxe uit ziet. Ik verwacht hierbij een beetje een geur die wel aanwezig is, maar wel uniek is. Laten we het gaan testen!


Ik heb voor de foto een beetje van de bodylotion op mijn hand gedaan. Zoals je kunt zien is hij wit van kleur en best wel vloeibaar. Fijn, want daardoor trekt hij super snel in! De geur is wel een beetje zoals ik had verwacht: een unieke geur en ik vind hem persoonlijk ook behoorlijk tijdloos. Altijd fijn als je een geur ontdekt waarvan je weet dat je hem een lange tijd zou kunnen dragen. Ik vind dat de geur van de bodylotion lekker blijft hangen nadat je hem hebt gebruikt. Toch is hij na zo'n twee tot drie uur wel vervlogen, maar ik denk dat dat wel een normale houdbaarheid is voor een bodylotion. Als je hem in combinatie met de parfum zou gebruiken zal het resultaat wel langduriger zijn. Al met al vind ik het een fijne bodylotion, alleen kan ik hem op dit moment niet zo vaak gebruiken. Zoals je op de verpakking ziet staan zit er parfum in en momenteel reageert mijn huid daar niet zo goed op helaas. Je kunt de bodylotion in verschillende drogisterijen en parfumerieën kopen voor zo'n dertig euro. Maar ik ontdekte dat hij nu bij Douglas ook te koop is als een setje. Dan krijg je een 30 ml eau de parfum en een bodylotion samen voor maar €49,47! Shop het setje hier.

Wat is jouw favoriete bodylotion?

5 opmerkingen:

  1. Wow wel duur, lijkt me wel lekker zo van Hugo Boss, maar ik denk dat ik er jeuk van krijg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een fijne bodylotion!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De geur lijkt me heerlijk! Wat fijn dat 'ie zo snel intrekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klinkt fijn! maar ik hou meer van puur! zit daar zoveel parfum in! word allemaal opgenomen door het bloed!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!