Pagina's

donderdag 2 april 2015

FOOD: Healthy pleasures @ Fit by Britt


Goedemorgen meiden! Laatst deed ik een bestelling bij Fit by Britt voor twee healthy pleasures. Je weet wel, van die super lekkere snacks die je gewoon mag eten, omdat ze helemaal niet slecht voor je zijn. Nog nooit van gehoord? Dan kan ik je eerlijk vertellen dat je dit artikel écht even moet lezen, want anders mis je echt iets...



Oké, laat ik het eerst even uitleggen. Healthy pleasures zijn (zoals de naam al doet vermoeden) gezonde, maar toch lekkere snacks. Ze worden gemaakt van pure, gezonde producten en er worden geen kleur-, smaak-, en geurstoffen aan toegevoegd. En ook geen andere onnodige voedingsstoffen waar je lichaam niets mee kan. De snacks die ik mocht reviewen zijn de 'bounty ballen' en 'kokos bonkjes'.



Hier zie je ze even van dichtbij. Op de voorgrond een kokos bonkje en ernaast een bounty bal. Ik vermoed dat veel van jullie zich nu afvragen hoe chocolade gezond kan zijn. Dat komt doordat deze bounty ballen niet gemaakt zijn van melkchocolade, maar van 74 procent pure cacao, kokos en wat honing. De kokos bonkjes bestaan uit kokos, banaan en eiwit. Drie simpele ingrediënten die nodig zijn om twee healthy pleasures te maken. Klinkt goed, toch? Laten we eens kijken of ze ook zo goed smaken als de namen en het uiterlijk doen vermoeden.


Aangezien ik zelf een enorme liefhebber ben van chocola was het nogal vanzelfsprekend dat ik (eigenlijk meteen toen ik thuis kwam) als eerst een bounty bal wilde proeven. Nu moet ik voor het schrijven van deze review wel heel eerlijk zijn en zo goed mogelijk proberen uit te leggen hoe deze healthy pleasure smaakt. Ik kan daar heel veel woorden voor gebruiken, maar ik heb eigenlijk wel één woord in gedachten dat best wel allesomvattend is: goddelijk. Echt, serieus. En ze helpen mij trouwens enorm goed om niet in een soort 'chocoladevreetbui' te vervallen. Als ik zo af en toe een bounty bal neem wordt mijn trek naar zoetigheid gestild en tegelijkertijd blijf ik verantwoord bezig.


Genoeg gepraat over chocolade, want ook de kokos bonkjes wachten nog op een antwoord. Zijn ze aan te raden of niet? Als je van kokos en banaan houdt, dan is ook deze snack echt heel erg lekker. Zelf ben ik er gek op, dus mij zijn ze erg goed bevallen. Eén zo'n kokos bonkje is al best machtig. Heel fijn voor 's avonds bij de thee, want je hebt erna geen trek meer in andere koekjes of ongezonde dingen. Ook smaken de koekjes heel vol. Dat vind ik zelf wel lekker, maar je moet daar wel van houden. 

Deze healthy pleasures en ook anderen zijn verkrijgbaar voor € 1,95 per acht stuks bij Fit by Britt. Je kunt de Facebook pagina van Britt bekijken en als je het leuk vindt kun je haar ook volgen via Instagram om op de hoogte te blijven van nieuwtjes rondom gezond en lekker eten! 

Wat voor healthy pleasure eet jij graag?

6 opmerkingen:

  1. Ik ben de laatste tijd veel bezig met health, dit klinkt erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende dit niet, maar ziet er echt heerlijk uit! Ik eet graag vers fruit als tussendoortje, haha
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmm ziet er heerlijk uit! En die verpakking vind ik ook leuk gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!