Pagina's

maandag 8 juni 2015

LIFESTYLE: Vakantiebestemmingen om van te dromen


Als Nederlander is het een heerlijk vooruitzicht als je weet dat de zomer eraan komt. Het weer wordt dan beter, mensen worden vrolijker en het hele land gaat massaal opzoek naar een vakantiebestemming. Want we willen natuurlijk wel even een weekje of twee naar het buitenland als het even kan! Omdat ik zelf ook precies zo ben en op mijn nieuwe werk de mooiste hotels en appartementen voorbij zie komen, kwam ik op het idee voor een nieuw artikel. Ik heb drie super mooie vakantiebestemmingen uitgezocht waar je écht eens naartoe zou moeten gaan als je de kans krijgt. Je moet er diep voor in de buidel tasten, maar dan heb je ook wel echt wat. Kijk maar mee!

Lopesan Baobab Resort
Dit resort bevindt zich in Spanje op Gran Canaria. Het is een vijfsterren hotel met Afrikaans thema. Toen ik de foto's zag was ik meteen verliefd. Ik denk dat ik hier écht een keer naartoe ga (als ik er het geld voor heb gespaard natuurlijk haha). Klik hier om naar de website van het hotel te gaan.


Kumkoy Beach Resort & Spa
Dit vijfsterren resort in Turkije staat op mijn lijstje met favorieten, omdat ik er afgelopen herfstvakantie zelf geweest ben. Ik was hier met mijn vriend, schoonouders en schoonzusje en we hebben echt een héérlijke vakantie gehad. Veel faciliteiten, een mooi zwembad, gezellig animatieteam en heel lekker eten. Klik hier voor de website van het resort.


Khao Lak Laguna Resort
Hoewel ik Thailand altijd al heel mooi heb gevonden, vind ik het idee om er naartoe te gaan eigenlijk een beetje eng. Tot ik dit zag. Je verblijft hier in luxe in een super mooi viersterren resort en geniet van de prachtige omgeving. Als het aan mij ligt stap ik vandaag nog op het vliegtuig... Klik hier voor de officiële website.


Bron hoofdfoto

3 opmerkingen:

  1. Hallelujah doe mij er ook een! Ik ga zelf naar Kos en daar kijk ik ook heel erg naar uit. Ook al zitten we in een appartement haha. Maar hier blijven we lekker van dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw jij hebt wel hele mooie bestemmingen uitgekozen hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige hotels en bestemmingen zeg! Ik wil eigenlijk ook wel graag weer eens op vakantie, ben alweer even niet geweest!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!