Pagina's

vrijdag 27 juni 2014

WEEKLY FITPOST #9


Iedere week schrijf ik een fitpost om jullie, maar ook mijzelf gemotiveerd te houden! Voor iedereen die sportiever, slanker of fitter wil worden verzamel ik inspirerende foto's en tips. Zo raak je extra gemotiveerd en gaat het je vast nog beter lukken om je doel te bereiken!





FIT-TIP: Wil je een strakke buik? Dan is het erg belangrijk om buikspieroefeningen te doen, maar ook cardio! De loopband, crosstrainer en het roeitoestel helpen je om vet te verbranden en je conditie te verbeteren. Daarnaast zul je ook je eetpatroon moeten aanpassen, want je kunt nog zoveel oefeningen doen, maar als je niet gezond eet zal dit niet veel uithalen. Af en toe een cheat meal kan heus geen kwaad, maar zorg dan wel dat je voldoende blijft bewegen!

Ben jij al bezig je buik strakker te maken voor deze zomer?

7 opmerkingen:

  1. Wat een fijne inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne inspiratie weer. Ik ga zo ook weer tegenaan in de sportschool!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne inspiratie! Ik merk dat gezond eten erg bepalend is, dus daar probeer ik goed op te letten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne inspiratie! Op mijn eten letten doe ik niet, maar ik probeer wel te sporten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne inspiratie! Ik ben sinds een paar dagen weer aan het letten op het eten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne inspiratie.
    In de sportschool probeer ik nu ook vaker te roeien en de crosstrainer mee te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het wordt weer eens tijd voor mij om naar de sportschool te gaan zie ik:p

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!