Pagina's

donderdag 11 december 2014

BEAUTY: Review Dove producten


Zolang ik mij kan herinneren ben ik al fan van Dove. Ik vind de producten van dit merk altijd zo heerlijk ruiken en ze maken mijn huid altijd zo fijn zacht. Sinds kort is er een nieuwe versie van de deodorant van Dove, namelijk de compres versie. In zo'n verpakking zit net zoveel als in een grote, maar dan is het samengeperst. Deze deodorant en de Purely Pamering douchegel en bodylotion ga ik vandaag aan de grote test onderwerpen!



We beginnen met de douchegel van de Purely Pampering lijn. Je hebt verschillende soorten van deze lijn, maar ik had die met amandelgeur. Ik verheugde mij al bij het openen van de fles, want zoals ik had verwacht kwam er meteen een heerlijke geur mijn neus binnen. Dove ruikt altijd heel fris en zoet en is dus vrij herkenbaar, terwijl er wel al een heleboel verschillende lijnen te koop zijn. Gek eigenlijk dat ze dan alsnog op elkaar kunnen lijken, maar wel heel lekker! Ik heb de douchegel getest door wat op de spons te doen die je ernaast ziet liggen. Toch vind ik het eigenlijk fijner om douchegel gewoon met mijn handen aan te brengen. Het resultaat is een lekkere zachte huid, precies zoals ik had gehoopt!



Een mini bodylotion, ook van de Purely Pampering lijn. Alleen dit is die met kokosnoot geur. Ik ben gek op kokos, dus dat is geen probleem! Deze 50ml is handig om in je tas te hebben of mee te nemen op reis. Hoewel hij officieel niet hoort bij de douchegel die ik heb hierboven heb laten zien is de combinatie van deze twee wel erg lekker. Ik houd er wel van om te experimenteren, dus ik dacht ik gebruik ze gewoon lekker samen. Ook de bodylotion maakt mijn huid lekker zacht. Daarnaast trekt hij ook vrij snel in!



En tot slot de Beauty Finish deodorant van dit merk. Zoals je op de onderste foto kunt zien is er 150ml deodorant in een formaat van 75ml geperst. Ik ben daar absoluut een voorstander van, aangezien ik al een heleboel spullen in mijn handtas heb zitten. Deze neemt niet zoveel ruimte in en kan er dus met een beetje proppen ook nog wel bij haha. Ik vind het altijd moeilijk om te zeggen wat ik van een deodorant vind. Hij ruikt erg lekker, maar vlak na het opspuiten hangt er wel zo'n chemisch luchtje om je heen. Gelukkig trekt dit snel weer weg en ik geloof trouwens dat bijna alle geparfumeerde deodorants in het begin zo ruiken. Tegen transpireren werkt dit product wat mij betreft wat minder goed en ook moet je vlak na het scheren van je oksels even uitkijken dat je niet teveel of te dichtbij sprayt. Toch is het een handig product dat zijn geld gerust waard is!

Gebruik jij graag producten van Dove?

6 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!