Pagina's

vrijdag 12 december 2014

WEEKLY FITPOST #30: De leukste kookboeken


Bij een gezond leven hoort natuurlijk ook gezonde voeding. Maar ik merk zelf hoe lastig het is om steeds maar dingen te bedenken die ook echt gezond zijn. Toch is daar al jarenlang een oplossing voor. Er zijn namelijk ontelbaar veel boeken die je kunt kopen om inspiratie op te doen en heerlijke gerechten te bereiden. Misschien zijn ze dan niet allemaal even gezond, maar lekker zijn ze in ieder geval wel! Ik laat je vandaag vijf goede kookboeken zien die zeker de moeite waard zijn om aan te schaffen. Kijk maar mee!

1. Kookboek: Chicks Love Food



Bron

2. Kookboek: Rens Kroes Powerfood




3. Studenten kookboek



4. Kookboek: De smaak van liefde




5. Kookboek: Gezond bakken




Wat is jouw favoriete kookboek?

Bron hoofdfoto

3 opmerkingen:

  1. Er zitten echt leuke kookboeken tussen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kookboeken. Ik zou er alleen niet zo snel eentje openslaan laat staan kopen ;-) *geen kokkin*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik haat koken voor mezelf vooral omdat ik nooit weet wat ik moet koken. Maar masterchef australia vind ik dan wel weer heel erg leuk. Beetje apart!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!